åh less på statistiken..


oredigerad..

är väldigt less på min och amandas statistik. Inte att den är dålig, för det vet jag inte om den är. Men det är något fel på den.. Det står att vi har mellan 1-5 sidovisningar per dag och kanske 2 läsare. Och det vet jag helt klart att vi inte har! Tillomed jag läser bloggen fler gånger än så. Jag vet att det är fel på den.. Och det är väldigt iriterande för man vill ju gärna veta hur många som läser bloggen?.. Hoppas iallfall att ni läser den så det inte stämmer med statiskitken vi har. Sen har vi blivit länkade på bloggar några gånger och de bloggarna har många besökare. Det vet jag. Aja, vi får väl hoppas att det ordnar sig. Men har varit så sen vi skaffade den. Aja, jag vet att ni läser den så ni är bäst! Hoppas bara jag kan se det på statistiken.. jävla blogg.se..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0