dålig uppdatering från min sida

uppdateringen från min sida har vart sämst. men har sommarlov nu!!! fick det igår, då vi var i kyrkan halv nio på morgonen, min klänning kommer inte förrän på måndag typ, så fick ha shorts och en blus jag hittade i mammas garderob, men det funkade lika bra det! alltid lika långtråkigt att lyssna på rektorns eviga prat. men fick också höra en klass sjunga en låt till en som gått bort, så sjukt fint ♥ det var cokså sista dagen som sjundeklassare. om drygt två månader går jag i åttan och får betyg och allt. Idag var jag på stan med emilia tova och elin, hade inga pengar, så fick inte med mig något hem. på ett tag kommer eveline som är så sjuuukt saknad. Imorgon kanske vi far och rider och sen vid fyra far jag nog mest troligt och firar Linnea som blev fjortis idag! grattis fina du ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0