ingen lust

Hej ni, jag uppdaterar ju inte så ofta, som ni kanske märkt. Men nu under sommarlovet orkar jag inte sitta vid en dator och blogga hela tiden. sen känns det som inte kult att skriva om annat när det här är som en "hästblogg". men vad har hänt sen sist då? jag har hittat en ny vän, nere i stockholm som jag kommer besöka i slutet av juli. Har hängt med pholm&rånefolk. Badade på flotten i onsdags med emilia, sen sov hon hos mig, vi sov i bagarstugan, och vi hade skoj. så himla fin hon är. Sen då, har inte gjort så mycket. Idag var vi förbi råne en sväng, hittade fina rånevänner som stod och sålde blommor, så jag stannade till där ett tag, sen gick jag tova och emma och kollade på småstjärnorna, så söta dom var. hittade blåa foppatofflor i storlek 36, och ändå är dom en halv centimeter för stora, ungefär. sen åkte jag vidare till mamma. har toppat håret, för det var så slitet, tyckte jag. och känns som att jag knappt har nå hår kvar nu. blööööö. ska försöka komma igång med bloggandet sen när jag hittat mig en häst. heips

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0