Mobilbloggar

Hejsan svejsan. Skriver lite på iphonen nu när jag inte orkar hämta datorn. Tänkte bara säga att det har varit en som provred pralle idag. Samma som sist, och det gick hur bra som helst! Så söta dom är tillsammans! Hihi. Ja men annars så har jag hunnit vara med tovsi å lite annat kul. Imorgon är det skolavslutning. Förstår det inte ens men. Kommer sakna alla fina i skolan å klassen så sjukt :') aja man träffar ju några iallafall! Ja, men kommer väl uppdatering imorgon och ev ett videoinlägg av mig å mina brudar! (vi ska nämligen fixa oss hos mig) kika in dåå!

Nu när sommarlovet börjar kör ju jag igång med min blogg mest troligt, grymt var ordet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0