Skolavslutning 2012


finaste du! ♥
"oredigerad"

Ja, igår slutade jag skolan. Jag slutade 7:an. Känns ganska sjukt. Att ha sommarlov redan, jag hade lätt kunnat gå nån månad till! Vädret ute är verkligen inte sommar.. Förra året badade man innan skolavslutningen och nu är det ju bara så jäkla kallt. Jag kommer sakna alla fina, speciellt i min klass! Vi har världens bästa klass, så jag kommer sakna alla er! Som tur är träffar jag ju dom flesta men. Ändå skönt att ha sommarlov. Bara slappa och ta det lungt. Fick även pengar av mamma, pappa och mormor & morfar så nu kan jag shoppa ;) Haha, ja men nu när jag inte går skolan kommer jag ju kunna blogga mera. När jag har mer tid. Ja, sommarlovet kommer nog bli helt awesome! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0